fredag 29. november 2013

Julebord og mage..

Hei dere

Ja her sitter jeg da..hjemme med CC som nå sover så søtt. Lille prinsen har endelig fått pencelin:-)
Allmenntilstanden er super så nå blir det nok bra. Spiste masse omelett med hvitløk til brunch:-)



Ellers skal vi ha jentejulebord i morgen og det gleder jeg meg stort til:-)
Må bare finne noe å ha på meg..altså, det er vanskelig. Det er stort sett flekkete klær, for små klær eller rett og slett kjedelige klær i klesskapet..

Nå er jeg der at selv to år etter tredje fødsel så er ikke magen i nærheten av den kjente fotballfruen sin. Hadde den vært det kunne jeg jo tatt på meg hva som helst nesten.. Altså det må jo være flott da, med så fin mage, men likevel egentlig litt unødvendig for et forbilde for mange unge jenter å legge ut dette. Skjønner at hun er stolt, kjære vene, skulle sent bilde av magen min på julekortene jeg om den så slik ut, men det er lov å tenke litt:-) Hvordan man påvirker. Just saying..

Ha en fin fredag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar