fredag 21. juni 2013

MY ID & lister

Hei dere!

Yeees!

Da er jeg igang med pakkelister! Lister er altså noe av det beste jeg vet. Det sikrer full oversikt, det hjelper å hindre at man glemmer noe og man kommer kanskje på noe man må ut å handle. Perfekt!

Jeg lager 1 liste for alle fremme i Frankrike og en for ting underveis. det tar litt tid, men samtidig går pakkingen raskere. Jeg liker å pakke systematisk og krysse av etterhvert. for noen høres det sikkert helt koko ut, men for meg er lister et must!

I går fikk jeg i hus noe jeg hadde på listen og som jeg bestilte på LUDO, altså det nye prosjektet til Idar Vollevik, forøvring en kar jeg støtter med glede. Liker folk med guts! Så jeg fikk 3 flotte ID plast armbånd i posten. Inni armbåndene står det man selv ønsker. Jeg valgte fullt navn, det står Norwegian i parantes bak navnet og så please call 00 47 ... .. ...




Man håper jo at dette er noe man aldri får brukt får, men better safe than sorry..
nå har de det uansett. Man kan velge i 0 - 8 år og 8 - 13

Ha en fin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar