søndag 12. august 2012

Midnatt i Castellon-spøkelsesby!

Du verden, for en merkelig kveld!

Vi vandret rundt i en søvnig spøkelsesby,, klokken var 1945 og alt vi fant åpent i et lite hjørne av en rar by var Zara! Hihi, BT  shoppet boxere og t-Shirts og jeg ingenting..jeg gjorde jo det da.. Noen ganger benekter jeg at jeg kjøper noe, ,,
Kjøpte 4 kule topper og bille smykke!

Så skulle vi på hotellets restaurant å spise. De sa den stengte 21.45. Det viste seg at den åpnet 22.00. Javel, lette 20 min etter sted å spise. Alt åpnet etter 22.00. De fortalte at lørdag var det 22.00 - 02.00 som var spise tid. Hva gjelder!

Men vi fant! Verdens koseligste lille tomme sted med skikkelig god mat! Spiste gambas, indrefilet, aubergine og masse digg grønnsaker. Drakk en kjempegod rose!
Spiste ananas sorbet med cava,

De lagde Amazing Race barne drinker som barna måtte gjette! De klarte alt!
Så kult. Da vi gikk 23. 00 kom masse gjester, frem til da, bare oss!
Restauranten het  Cremor og var et kjempetrivelig bekjentskap! De kunne ikke se seg mette på Casper! Syns han var SVÆR! Og nydelig;) Og det er han jo!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar